Dag 9

Okej!!!! Jag tycker att jag har ändras till det positiva, men mina vänner ser mig som en speedad aggro jävel som lever upp till mitt smeknamn (DAMPEH). Det är sant att jag på morgonen bär på mycket hat, men en frukost utan kaffe/te är som öl utan alkohol... alltså helt ok! ELLER? HUR FAN SKA JAG VETA NÄR CARLSBERGS "NON ALCOHOLIC" INNEHÅLLER 0,5 PROCENT??? :@
 
Förra veckan spelade jag inte gitarr.. kände mig inte redo. men jag ska fan göra det nu :)
Jag pluggade mycket och läste ut engelskaboken som vi hade 3 veckor på oss att läsa... det är ett helt nytt beteende som jag inte sett hos mig sen jag var 11 år. Jag satt iof bara inne hela helgen...

Hellshit, imorrn fyller Ludde 18 år! shiiit! otroligt segt att missa krogrundan :/ jag tittar iaf förbi innan alla drar ut

nu ska jag spela gitarr, så...

SI*G H*IL

:@





ssk ;D


...

Kommentarer
Postat av: Beast man

Har du druckit av den ölen?

2008-09-02 @ 19:52:49
URL: http://stigmatiseringsprocessen.blogg.se/
Postat av: Dampe

självklart inte

2008-09-02 @ 21:16:00
URL: http://dampweed.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0