Dag 22

LYSSNAR IGENOM AVENGED SEVENFOLD'S NYA SKIVA, VA!!

(Har lyssnat hittills på låtarna Girl I Know, Dancing Dead, Until the End, Tension, Afterlife (Alternate version))
soft soft.. intressant.. bra.. betydligt bättre än metallicas nya *roflmao*(aja, helt irrelevant jämförelse(har dock stor respekt för metallica som iaf vågar göra nåt nytt för varje platta))...
Afterlife-versionen var inte sådär jätteintressant, bara intressant. dom ba fläska på med stråkinstrument. Men Revs sköna röst är lägre? :O

(The Fight, Almost Easy..)
oh yeah
jävla öös i Almost Easy! Kötta!!

fick tyvärr inte tag på låten Deamons i något bättre ljudskick än vad som skulle kunna jämföras med själva Zimbabwe (precis.. jag gillar inte landet)
jaha den låten var väl rätt bra.


Ska då lyssna på två låtar till, Crossroads och Flash of the Blade (hoppar över Walk eftersom att jag inte alls gillar orginalet), men just nu kollar jag på family guy och dricker blått te (blåbärsmak, blåbärfärg = blått)


Sammanfattning: låtarna kändes inte alls lika personliga som dom i de 2 föregående skivorna, men samtidigt är jag inte ett fan som väntar mig att bandet alltid blir bättre för varje skiva. jag hade svårt att tro att denna skulle vara bättre än den förra. aja, kul skiva iaf.





tävlingen rullar på som vanligt...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0