Bye!

TÄVLINGEN ÄR AVSLUTAD

Det här kan hålla på hur länge som helst. Varken jag eller Adam har planer på att torska, och vi börjar känna att vi bara missar roliga grejer nu.

Men tävlingen har varit givande! jag rekomenderar er alla att iaf testa en vit månad, ni kommer bli chockade när ni ser hur mycket pengar ni får över (i mitt fall kanske hälften av månadsinkomsten). Nu efter ca 2½ nyktra månader ser jag nackdelarna med att både vara ständigt nykter och att festa varje helg, så jag tänker alltid kolla tillbaka till den här tiden för att få ett balanserat och hälsosamt liv.

Några av er tycker säkert att vi båda är loosers, men jag tror nog att både jag och Adam känner oss som vinnare. Dessutom VET jag att flera av mina kompisar har väntat på detta ;D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0