Victory before battle?

19:15:02: Adam ringer och säger något i stil med "Damjan kan inte jag få röka utan att jag blir skyldig dig nåt?"
Jag "nej, vadslag funkar inte på det sättet"
Adam "eehh nehe OK DÅ"


20:37:54: Adam smsar "Nu saknar du bara 50 kr så har du råd med alla 4g" (jag hade tidigare beställt 4 stycken... godisbitar som kostar 100 kr styck.. jag hade bara 300 kronor på mig så jag behövde 100 kronor till.)


Jag kan bara tolka detta på ett sätt, och det är att jag vann


Nu har jag dock en fråga till adam. Nu när din hjärna kan tänka logiskt efter den efterlängtade nikotindosen måste du väl inse att detta är en mycket bitter förlust? Nu vill du ha hämnd, såå... Vill du ha rematch? den 25e börjar vi om, samma regler?

Kommentarer
Postat av: camilla

HAHAHAHHAHHAHAHHAHA ADAM LOOSA!

2008-08-15 @ 16:29:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0