SSS, sista sommarsupen

http://stigmatiseringsprocessen.blogg.se/


 Målet var att dricka så mycket att vi inte skulle sakna alkohol, och just idag känns det som att jag lyckats.

Jag vaknade klockan 6:00 av ett jävla irriterande ljud jag inte riktigt kunde identifiera. "fan, nu ere väl PrayforGura som skojar med mig :@" tänkte jag och sträckte mig mot byxfickan och märker att mobilen ser ut som min väckarklocka. "Juste, OS-finalen!" tänkte jag och förbannade alla världens kineser för att välja en sån retard tid att spela matchen på. sen märker jag att jag ligger bland böcker, ett videoband, en massa kartor och annat skit. *suck* 2 dagars städning med städhjälp (Camilla) och fortfarande ser det så kaotiskt ut.

Jag fick tillslut mer sömn och nu mår jag bra, men som sagt: jag saknar inte alkohol ett dugg (även om vi hade kul igår ;D)

Kommentarer
Postat av: Beast man

HAHA kul som fan hade vi! :D Ikväll skall jag supa mig trött på alkooo

2008-08-23 @ 20:20:05
URL: http://stigmatiseringsprocessen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0