Europa i krig? vafan?? aja..

Det blir som sagt klarare för varje dag att min nya livsstil är mükket nyttig för min kreativitet. Exempel utöver att jag blir som hög när jag sätter mig vid en gitarr: det här är kanske 5e gången i rad som jag i mina drömmar hör ny musik eller ser mig själv pyssla med musikteori. detta har inte hänt på fleera månader. fuck i helvete vad svårt det är att förklara vad jag menar, men detta inlägg är mer som en saftig pungspark till min konkurrent, glöm att jag tar en cigg/snus igen

Kommentarer
Postat av: Dannemannen

Såklart är A7X asbra!

Har hört rykten om att de ska komma hit till Sverige i vinter =o!



Tack för din kommentar :D kul att du läst min blogg!

2008-08-11 @ 00:32:45
URL: http://dannemanne.blogg.se/?tmp=11003137

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0